Group 23Fill 298Fill 298Fill 298 credit-card 6A17E06C-0A5B-4E4C-AAEB-9E6D242B3D76 Created with sketchtool. - + Group 2 Created with Sketch. application-form Created with Sketch. Group 10 Created with Sketch.

REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA

Napako blago bo zamenjano!

KAKO POSTOPATI V PRIMERU MENJAVE ALI VRAČILA BLAGA?

Za postopke vračanja se obrnite na našo službo za stranke: info@nordblanc.si

POD KAKŠNIMI POGOJI SE LAHKO BLAGO ZAMENJA ALI VRAČA?

1. Blago mora biti vrnjeno v 30 dneh od prejema.

2. Blago ne sme biti nošeno in mora biti primerno za nadaljnjo prodajo.

3. Blago mora biti zapakirano v originalni embalaži, ki se ne more poškodovati. Vsaka uporaba zaščitnih trakov, napisov, nalepk, umazanije, maščobe, vlage ipd. se šteje za poškodbo embalaže.

4. Blago preizkusite v čistem in suhem zaprtem prostoru, saj lahko vašo reklamacijo ali zahtevo po zamenjavi blaga rešimo le če je blago čisto, nepoškodovano, neoprano, suho in z originalnimi etiketami.

5. Kupljene čevlje preizkusite na čisti in suhi površini, na primer doma na preprogi, talnih ploščicah itd. Če se odločite za vračilo blaga ali reklamacijo in so na podplatih vidni znaki hoje ali (tudi rahle) obrabe, vaše reklamacije ne moremo upoštevati. Škatla je del izdelka in v primeru vračila ali menjave škatla mora biti tudi čista in v dobrem stanju, prav tako čevlji v njej.

6. Če se ugotovi, da je vrnjeno blago poškodovano na način ki ne more povzročiti njegova proizvodnja (praske, madeži, strgani pritrdilni elementi itd.),, vam bomo isto blago vrnili na vaše stroške.

PRITOŽBENI POSTOPEK:

Preden se odločite za vložitev reklamacije, natančno preberite Pravilnik o reklamacijah, kjer boste našli vse potrebne informacije za vložitev reklamacije ter zapisane vse pravice in obveznosti prodajalca in kupca.